02 December 2008

Banjir Pulok Kito!!

Salam..
Sori...dah dekat 2 minggu tak menulis. Aku lo ni dok marking SPM pulok. Opps itu SULIT. Insyaallah kalu takda apa2 4/12 aku balik kelate. Dok sabar nok jupo Abah dan Ma dll famili. Nak tengok jugak negeri Cik Siti main banjir!

Setakat ni..rasa2 banjir makin surut..ahamdulillah..Allah sengaja nak bagi subur sikit tanah negeri Cik Siti yang memang selama ini subur. Pada mangsa2 banjir (esp. Meli) harap banyak2 la bersabar. Bawakla Mak kau sore balik Sabah bah..

For Arsenal fan....Viva Gunner...kita dah menang malam tadi dengan Chelski. Pahni The Reds plak mangsa Gunner!!

Minggu lepas aku bawak anak2 serta 2 ore adik aku Mak Su dan Ayah Su ke Water Park Tambun. Saja kesian, cuti2 sekolah takda aktiviti lain. Dok rumah asyik main game ja. Papa dia dok sibuk manjang.

Ok...hope...lepas ni rajin2 ya nulis blog...ha3x. Assalamualaikum

Mak Su posing maut...petik jari je...

Ni boya apo?

Syok main dengan Ayah Su

Wajah2 penat...dari 11 pg-4 ptg...

3 comments:

Pemastautin said...

selamat bercuti jobex.

Jobex said...

Cuti pun macam tak cuti...Penat nok perabis marking 300 skrip ni. Tahun depan hajat nok resign jaa.

pokmudo said...

Nak marking ketah tu kena buat permohonan ke..? bakpo pohon? lagipun buke marking sajja