08 November 2008

Viva Arsenal!!

Salam..


Fuhhh...lega..akhirnya arsenal menang jugak dengan Man U... Thanks to Nasri.. Memang budak ni penyelamat arsenal. Sepakan dia tu...kalah si Henry dulu. Seingat aku memang payah betoi nak menang kalu lawan team depa tu..harap luck jah.. Ok la kita tinggal jap ngan arsenal tu. Tak tau la..aku memang taksub sangat dengan team arsenal ni. Sampai bini aku kadang2 naik menyampah!!!


Tadi ada sorang kawan lama aku call...rupa2 nya si fadzal masa dok kamsis C dulu. Seingat aku memang aku rapat sangat dengan dia ni...so hope we continue our friendship...


Pada si Meli...thanks pasal sudi komen blog aku yang tak berapa best macam blog kau. Kalu ada apa2 nak baiki..woyak jah.


T.hari esok, geng2 guru aku buat jamuan kat Lumut..makan lagi. Lo ni diet sket.


Ok la jumpa lagi..

ni gambar anak dara aku..tahun 3..

10 comments:

Cikli said...

cikgu bex,

sapa kata blog mu tak best? aku baca gelak je. jujur, ikhlas, straight from the heart & straight to the point...it's really you. haven't change a bit since standard 3. sebab masa standard 2 mu kerek sikit. maklumlah ketua kelas, penolong pulak norliza anak cikgu mat yaacob. kecik2 cun dah budak nih....

btw, blog mung takde tajuk ker?

Jobex said...

Salam..
Duk mana si Norliza tu lo ni.. kalu ada gu2 kita ingat bolehla kito buat reunion geng2 skbg dulu. Yang aku nok jupo sangat: Mijji panjang, Yusri, Mat Jani (puah aku kontek-x dpt)and geng2 tino 6 Merah...

Jobex said...

Salam lagi..
Tajuk mano demo kato?? Baguih demo woyak tu..

pokmudo said...

Patut le masa cuti raya posa ari tu nampak Jobi di Masjid Pondok lebar je...hadir jamuan sokmo rupanya...he..he

Anonymous said...

wah rajin update blog..
keep up the good job.

na,
p2 rwg.

Cikli said...

bex,
demo toksoh nak buat gelenyar.... budak2 puan sekolah kita dulu semmo ada anak belako dah. hak bercucu pong ada dah bekalih.

apapong sebagai bekas ketua pengawas dan norliza tu bekas penolong ketua pengawas, nak buat apo2 kena maklum kat aku dulu untuk rekod.

Jobex said...

Salam..

cikli:kawe raso demo pun suko ko norliza tu..hi5X.

pok mudo:kawe lo ni dok diet..baghu beli 'herbelife' abis kat RM500..tapi baru make sket, dok sedap mano. Demo Cik Nawi ko Bakri?

Mek Na:Ok ko lo ni...lupokan benda yang lepas. Petik jari..20 yg maghi!!

pokmudo said...

Jobex: Duit hak untung nega VCD cetak rompak ke wat beli tu? Kalu nak ubat hak sedap make banyak pulak... tak jadi diet...

Cikli said...

bex..

demo keno doh denga abe kawe. kikikiki.

pasal norliza tu pehe2 la bex. nasib baik cikgu mat yaacob tu aku tak panggil abah je.

Anonymous said...

askum...npe letk ckit jah gmbr d tmbung..???so r gmbr adk bosu letk...dohr rmai2..pepun thnks coz bwk p tmbung..mmg best r..